Khamis, 21 Mac 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Lagi Gambar Anak Harith Iskander

Posted: 20 Mar 2013 11:00 PM PDT

Anak Harith Iskander, Zander Xayne kini sudah mahu memasuki usia setahun umurnya. Dan perkembangan terbaharu Zander Xayne sedikit sebanyak boleh duduk dan juga berjalan.

Memang melihatkan Zander Xayne juga comel seperti paras wajah ayahnya. Auch, tak tahu nak kata apa-apa, layan.. IG Harith

Zain Saidin Hapus Akaun Instagram

Posted: 20 Mar 2013 10:00 PM PDT

Dikhabarkan semalam melalui portal mStar, yang Zain Saidin telah menghapuskan akaun Instagram miliknya untuk satu langkah bagi mengelakkan cemuhan dan kritikan 'follower' selepas memasukkan gambar dia dengan kekasih hatinya, Rozita Che Wan.

Bah kan tambah Zain lagi, ianya dibuat untuk kekasihnya itu adalah semata-mata menjaga maruah, nama baik serta imej Rozita.
"Ya... Saya padam akaun (Instagram) kerana tidak mampu untuk mengawal orang yang beri komen dan kutukan pada setiap gambar yang saya muat naik.

"Gambar-gambar itu hanyalah sekadar gambar biasa sahaja, bukannya gambar tidak sopan. Kalau ada pun mungkin hanya skirt (Rozita) tertarik sikit semasa sedang duduk,"-Zain Saidin.

Motosikal Kuasa Besar Milik Fauziah Latif

Posted: 20 Mar 2013 09:00 PM PDT

Tak sangka minat sungguh Fauziah Latif dengan aktiviti motor berkuasa besar ni. Memang kamcing dengan rakan selebriti yang lain yang meminati hobi yang sama iaitu Erra Fazira, Umie Aida dan Linda Onn.

Motor berkuasa besar yang dimiliki oleh Fauziah atau Gee ni kemungkinan berharga lebih daripada RM100,000. Nampak memang besar, Fauziah begitu bertenaga sekali menggunakan motorsikal ini.

Sharifah Nadia Calarkan Tangan Bekas Suami

Posted: 20 Mar 2013 08:00 PM PDT

Pelakon filem Diari Romeo, Sharifah Nadia Yusnita, 32, didakwa di Mahkamah Majistret PJ semalam kerana mencederakan bekas suaminya pada November 2012. Nadia mengaku tidak bersalah terhadap kecederaan pada Lob Mahadir Abdul Shukur, 40, dengan mencalarkan tangan bekas suaminya itu.

Sharifah Nadia didakwa di bawah Seksyen 323 Kanun Keseksaan, yang membawa hukuman penjara dan denda sehingga RM2,000 atau kedua-duanya sekiranya sabitkan kesalahan.

Nadia didakwa melakukan kesalahan itu di Dewan Tan Sri Jefry Chin di SK Chee Wen, USJ 1, Subang Jaya pada pukul 10.30 pagi pada 25 November tahun lepas. -mStar

Haha. Macam-macam hal..

Irfan Rosli: Duduk Rumah Melanc.. Lagi Best!

Posted: 20 Mar 2013 06:30 PM PDT

Tidak dikenali sangat dnegan penama Irfan Rosli yang juga merupakan seorang selebriti tempatan. Namanya mungkin masih lagi fresh namun baharu-baharu ini heboh dan kecoh apabila dia dikatakan membuat satu kontroversi melalui laman sosial Facebook.

Irfan dikatakan menggunakan kata-kata lucah disamping menyindir produksi yang tidak diketahui produksi mana disindirkan oleh Irfan. Memang badas sungguh ayat Irfan ni, mungkin dia mengalami tension sebab tu meluahkan rasa tidak kepuasan hatinya itu dengan kata-kata yang diluar jangkaan.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines