Khamis, 7 Mac 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Iqram Dinzly Merajuk

Posted: 06 Mar 2013 10:14 PM PST

Kasihan pula melihat Iqram Dinzly yang dikatakan merajuk akibat dek ditukarkan tempatnya sebagai pengacara melalui program Jalan-jalan Cari Makan (JJCM) kepada Qi Razali.

Namun bukanlah Qi yang mahu merampas kerjaya Iqram itu, namun itu semua adalah rancangan pihak penerbitan program tv itu yang inginkan Qi kembali bersama-sama JJCM
"Saya terasa dengan keputusan itu dan saya memang merajuk dengan mereka. Saya sanggup tolak tawaran berlakon kerana mahu tumpukan sepenuh perhatian kepada program terbabit"

"Tiba-tiba, lagi dua episod sebelum musim itu berakhir, saya diberitahu tidak lagi akan mengendalikan program itu,

"Ada juga saya bertanya pada mereka kenapa khidmat saya ditamatkan? Kalau nak kata saya gagal mengendalikannya, saya banyak mendapat maklum balas positif daripada penonton, peminat dan golongan VIP"

"Bagaimanapun alasan diberikan, pemilihan Qi dibuat atas dasar kehendak penaja & konsep kali ini memerlukan pengacara berlakon. Jika itu alasan mereka, saya terima saja," -Iqram

Gambar Aliah Lee Terkini

Posted: 06 Mar 2013 09:00 PM PST

Nor Aliah Lee merupakan bekas isteri kepada produser, Aziz M. Osman. Namun Nor Aliah Lee telah membina rumahtangganya semula dengan seorang lelaki pilihan bernama Mohammad Zekri awal tahun 2010 yang lalu.

Difaham kan dahulu Aliah pernah mengalami dua kali keguguran untuk mendapatkan zuriat pertama mereka, dan kini masih lagi berharap agar dapat dikurniakan anak hasil daripada perkahwinan mereka. Apa-apa pun semoga berbahagia.






Ibu Doakan Naira Mikayla Jadi Anak Solehah

Posted: 06 Mar 2013 08:17 PM PST

Sudah menjangkau anak masuk 4 bulan usia anak Nabil, Naira Mikayla ni. Kalau nak diikutkan Ahmad Nabil sepertinya tiada laman sosial Instagram untuk memuat naik gambar anaknya melainkan Instagram isterinya.

Melalui Instagram isteri Nabil ni, banyak photo anak Nabil dapat dilihat, nampaklah sihat-sihat sahaja Naira. Ibunya sempat memberi satu ucapan khas melalui memo/nota kepada anak ini supaya menjadi anak yang solehah kelak. Amin, -gambar Instagram Isteri Nabil



Umrah dan Mimpi Kisah Cinta Linda, Beego

Posted: 06 Mar 2013 06:56 PM PST

Beego dan Linda Hashim akan mendirikan rumahtangga atau bernikah pada 7 Jun 2013 ini bertempat di masjid kawasan Wangsa maju. Dan 8 Jun pula adalah resepsi mereka di Perbadanan Kemajuan Filem Nasional (Finas) dekat Ampang.

Mengikut portal Murai, perkenalan Linda dengan Beego bermula ketika Linda menunaikan umrah di Makkah pada April 2011 dimana Beego menelefon Linda ketika Linda berada dihadapan Kaabah.
"Saya terkejut apabila ketika berada di hadapan Kaabah, tiba-tiba saya dikejutkan dengan panggilan telefon daripada nombor Malaysia yang tidak dikenali.

"Kebiasaannya, saya tidak akan angkat telefon bila terpapar nombor yang tidak dikenali. Tapi tak tahu mengapa, saya tergerak untuk menjawab panggilan itu dan rupanya pemanggil itu adalah Beego.

"Saya rasa pelik mengapa Beego yang sebelum ini tidak pernah menghubungi saya itu tiba-tiba telefon bertanya khabar ketika saya berada di tanah suci," -Linda Hashim
Lain pula kisahnya di dengan Beego, dimana dia menelefon Linda kerana terjaga dari bermimipi pelakon jelita itu.
"Saya sebenarnya sudah lama menaruh harapan cinta kepada Linda tetapi belum pernah secara serius memberitahunya. Namun saya terkejut apabila mimpikan dia dan bila bangun pagi saya terus membuat panggilan kepada Linda untuk bertanyakan khabar.

"Tak sangka pula, dia ketika itu sedang berada di Mekah mengerjakan umrah.Bila saya dapat tahu dia di sana, saya dengan berseleroh berkata minta-minta nampaklah wajah saya di sana sebagai jodohnya," -Beego
 Dan tanpa membuang masa mereka bertunang pada Oktober 2012. Sweet kan?

Bila Sehaheizy Sam Memasak

Posted: 06 Mar 2013 05:24 PM PST

Memang jarang melihat selebriti lelaki memasak, tip top Shaheizy Sam sebenarnya pandai juga memasak. Bahan-bahan yang disediakan seperti gambar dibawah dan akhirnya siap menjadi satu hidangan digambar yang seterusnya.

Gambar yang dimuatnaik dalam laman sosial itu menunjukkan yang Sam berada di rumahnya kemungkinan untuk makan malam bersama keluarganya.



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines