Ahad, 10 Mac 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Nasha Aziz Akui Solo, Nur Iman Kawan Rapat!

Posted: 09 Mar 2013 09:24 PM PST

Nasha Aziz akui yang dirinya kini solo dan menafikan yang gambar mesra dengan Nur Iman Tang pada sambutan ambang tahun baharu yang lalu adalah sekadar kawan mesra atau kawan rapat sahaja.

Bahkan yamg amat mengejutkan, aksi mesra itu adalah biasa bagi Nasha untuk sesiapa yang mengambil berat dan menyayangi. Pelik dan banyak rahsia nampaknya Nasha ni.
"Oh, tentang gambar itu, sudah lama. Kebetulan dia ada terlibat dengan konsert itu. Saya pula suka tengok konsert, jadi kami pergi bersama. Antara kami tidak pernah ada ikatan apa-apa, jadi tidak timbul soal saya kembali semula pada dia dan sebagainya. Perhubungan kami adalah sebagai teman rapat. Kawan adalah kawan. Saya mempunyai ramai kawan dan dia salah seorang teman rapat saya.

"Tentang itu? Saya memang suka orang mengambil berat dan menyayangi saya. Saya enjoy dengan orang di sekeliling saya.

"Saya masih solo. Memang saya seorang yang memilih. Itu memang prinsip saya seajk dari dulu. Kalau nak kata 'mr. right now', memang banyak… tapi kalau 'mr. right forever', setakat ini saya belum jumpa lagi", -Nasha Aziz sumber Blog Budiey

'Orang Sulu' Ugut Mertua Zed Zaidi

Posted: 09 Mar 2013 05:36 PM PST

Isu orang Sulu bukan sahaja mendapat liputan daripada negeri Sabah, kat Semenanjung juga ada kes mengenai orang Sulu. Namun bukan semua orang Sulu jahat, tapi segelintir sahaja ok.

Kali ini melibatkan Presiden Seniman, Zed Zaidi yang mendakwa di dalam laman sosial Twitternya yang menyatakan pembantu rumah kepada mertuanya yang mengancam untuk mengugut. Mengugut sebab apa tidak dinyatakan.

Namun malangnya orang gaji yang berketurunan Sulu itu melarikan diri, dan mungkin kini tidak dapat dikesan. Jadi jawatan kosong untuk orang gaji kini terbuka. keh keh.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines