Ahad, 3 Mac 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Lisa Surihani Paling Manis

Posted: 02 Mar 2013 09:24 PM PST

Lihat Lisa Surihani memang seorang cantik dan menawan. Lihat sahaja photo yang dimuatnaik olehnya ini, walaupun sekeping namun ternyata sepertinya gambar ini bukan Lisa Surihani, tapi ini adalah Lisa. Keningnya juga tajam menyilau.



Azwan Ali Bertanding PRU-13

Posted: 02 Mar 2013 05:20 PM PST

Pemgacara yang terkenal kerana beberapa kontroversi yang lalu, Azwan Ali dalam laporan portal mStar baru-baru ini yang dia akan menawarkan diri untuk bertanding Pilihanraya Umum ke-14 (PRU-13) atas tiket bebas.

Ini adalah impian dan cita-cita pertama seorang selebriti yang sanggup menawarkan diri sebagai calon dalam mana-mana pilihanraya peringkat Kebangsaan mahupun Negeri.

Dan ini adalah bukan omongan kosong atau impian mimpi indah Azwan Ali, namun akan benar-benar terlaksana cuma kerusi mana yang itu belum diumumkan oleh Azwan.

"Ya... saya ada menulis beberapa kali di Twitter tentang hasrat untuk bertanding pada Pilihan Raya Umum akan datang. Alhamdulillah maklum balas sangat menggalakkan.

"Buat masa ini saya tidak mahu bercakap apa-apa dahulu, kita lihat apabila tiba masanya nanti,

"Saya memang berhasrat untuk bertanding tapi bukanlah di Pekan sepertimana yang diperkatakan dan jauh sekali untuk mencabar Perdana Menteri (Najib Razak)

"Saya rasa saya ada pengikut saya sendiri. Jika kita lihat, ada juga calon Bebas yang kita tidak kenal langsung pun cuba untuk bertanding. Saya yakin saya ada pengaruh," -Azwan Ali.
Agak sukar untuk menilai kenyataan Azwan diatas ni, katanya yang memiliki pengikut, pengaruh dan populariti tersendiri sepertinya susah untuk diterima. Malah menyangkal pula untuk bertanding kerusi Pekan, Pahang. Kah kah.

Lainlah kalau macam Datuk Siti Nurhaliza ker, Datuk Aznil ke, ha yang ini admin percaya memiliki semua itu, sebab dalam PRU juga dana besar dan kos kempen merupakan salah satu faktor kepada kemenangan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines