Selasa, 12 Mac 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Rambut Terbaharu Johan - Tochang

Posted: 11 Mar 2013 11:00 PM PDT

Wah bukan main lagi rambut dan fesyen terbaharu Johan gaya tochang Tapi tak tahu ini gambar bila punya, kemungkinan besar memang gambar yang terbaharu.
Ozlyn juga berada di samping Johan, cuma anak mereka sahaja tiada ikut bersama.

Gambar Saerah dengan Anak, Kini Bertudung

Posted: 11 Mar 2013 10:25 PM PDT

Tidak mahu mengungkit kisah lama, adik kepada penyanyi, Datuk Siti Nurhaliza, Siti Saerah kini dikatakan sudah bertudung dan mungkin sudah lama dalam memakai tudung.

Beberapa gambar Instagram dapat dilihat diantara dia dengan anak-anaknya yang semakin membesar. Yang perempuan, 2 tahun lebih dan juga yang lelaki yang kini sudah berusia setahun lebih.






Lagi Gambar Engku Alessya

Posted: 11 Mar 2013 09:25 PM PDT

Engku Alessya anak kepada Erra Fazira dan Engku Emran memang cantik dan anggun, seperti juga emaknya yang begitu dikenali ramai. Jadi memang tidak dinafikan kenapa admin kerap upload gambar Alessya memandangan Erra sendiri rajin memuat naik gambar anaknya ini ke dalam laman sosial Instagram.

Sayangnya, tiada gambar Engku Emran bersama yang baru mahupun yang lama. -Instagram Erra Fazira.



Rabecca Nur Islam, Fauzi Bergaduh?

Posted: 11 Mar 2013 08:00 PM PDT

Dengar khabar yang Rabecca Nur Islam bertengkar dengan berperang mulut diantara dia dengan Fauzi al-Qadri baru-baru ini. Kisah ini berlaku pada Festival Filem Malaysia ke-25 (FFM25) pada 2 Mac lalu memetik sumber daripada HarianMetro.

Ini berlaku disebabkan Rabecca tidak puas hati dengan isu membabitkan suaminya. Masing-masing saling memaki hamu perkara yang lama dah disimpan itu. Bahkan pada mulanya bukan bermula dari situ, dari laman sosial dan telefon juga.

Tidak tahu apa perkara sebenar yang berlaku diantara mereka berdua ini, ternyata perang diantara dua artis ini belum lagi ada kesudahannya.

Puteri Sarah Belajar Memakai Tudung

Posted: 11 Mar 2013 06:19 PM PDT

Dengar khabar pelakon Puteri Sarah Liyana kini sedang dalam proses ke arah memakai tudung penuh. Gambar yang dimuatnaik oleh Puteri baharu-baharu ini dalam laman Twitternya itu memberi banyak respon positive daripada peminatnya. Bahkan pelakon, Iqram Dinzly juga sempat memberikan komen pribadi.

Dan ini daripada komen yang dipetik melalui portal MediaHiburan semalam..

Puteri Sarah dalam slot Akasia, Soffiya.
 "Jujurnya, saya belum berhijab penuh lagi.  Gambar yang ada sekarang itu saya jadikan sebagai motivasi diri untuk berubah dan berhijrah.  Kiranya, buat masa sekarang saya bermula dengan memakai selendang dahulu dan 'step by step' memakai tudung penuh. 

"Niat untuk berubah dengan berhijab sudah lama iaitu sejak tahun lepas lagi.  Bukan apa, saya dapat rasakan kehidupan saya seperti ada yang tidak kena dan hati saya sentiasa tidak senang.  Terfikir dan tertanya-tanya apakah perkara yang kurang itu.

"Jadi, masuk tahun 2013 saya berazam untuk berubah.  Saya mula dengan cukupkan solat lima waktu dan mula memakai selendang.  Alhamdulillah, segala apa yang saya buat dipermudahkan oleh-Nya.  Malah, saya juga semakin gembira dan rasa lebih tenang.

"Memang dari dulu lagi pun ibu bapa selalu tanya dan suruh.  Tapi, saya sendiri yang tidak buat lagi.  Tapi, perubahan ini adalah atas kesedaran diri saya sendiri dan bukannya ikut kehendak orang lain atau 'trend' masa kini.  Selain cuba berhijrah dengan berhijab penuh, saya juga mula mengikut ibu pergi ceramah-ceramah agama."  -Puteri Sarah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines