Rabu, 20 Mac 2013

Media Malaya

Media Malaya

Link to Media Malaya

Super Pelik: Rumah berbentuk terowong (7 Gambar)

Posted: 19 Mar 2013 07:30 PM PDT

Pada tahun 2007, dua orang artis Dan Havel & Dean Ruck telah merekabentuk sebuah rumah berbentuk terowong seperti seolah-olah ditelan “Black Hole”, mereka mendapat idea ini beberapa bulan sebelum rumah ini dimusnahkan dan rumah ini sudah tiada untuk di lihat secara live. Gambar penuh selepas ini.

Super Seni: Ibu membuat “Face Painting” di muka anak (10 Gambar)

Posted: 19 Mar 2013 06:30 PM PDT

Christy Lewis, seorang ibu dan seorang pelukis telah mendapat idea melukis di muka anak-anaknya yang dia panggil sebagai “Face Painting”. Gambar penuh muka anaknya yang dilukis di bawah.

Irfan Roslan kutuk produksi, status kurang sopan

Posted: 18 Mar 2013 11:25 PM PDT

Orang tua-tua pesan, apabila seseorang berkata-kata ia melambangkan dirinya. Siapa tak kenal Irfan Roslan, dia semakin dikenali sejak berlakon dalam drama bersiri “Juvana” sebagai Cikgu Azmee. Baru-baru ini, Ifran telah memuat naik status di Facebooknya yang berbunyi

….ada orang nak panggil aku shooting balik….antaranya hari ni dapat offer 26 episodes….56 scenes….3 hari di KL…selebihnya kuala selangor….mungkin lebih dari 10 hari. ..payment 7K….baik aku duduk rumah melancap lagi best hati pun tak sakit. ..to some of the annoying productions, u have no budget DO NOT bother to call me!

Kami tidak merasa apa-apa jika seseorang artis meluahkan kemarahannye tetapi apabila menyertakan perkataan yang kurang elok seperti “melancap” sedikit sebanyak akan mencalar imej artis itu sendiri. Tahniah, anda bakal menutup periuk nasi anda sendiri.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines