Rabu, 20 Mac 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia


Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Posted: 19 Mar 2013 10:05 PM PDT
Gambar Tengku Aleesya lagi, takde gambar anak artis lain ke. Haha. Biarlah memang admin minat dan suka sangat tengok Aleesya anak Erra Fazira ni. Sangat manis dan pastinya ramai pelawat yang bersetuju untuk melihat perkembangan anak Erra ini.

Perkembangan terbaharu melalui Instagram Erra, dia menghantar Aleesya ke sekolah dengan berpakain seragam. Itulah yang diupdates oleh Erra sendiri
" Sending aleesya to school.. mom gonna mish u sayang "
Posted: 19 Mar 2013 09:21 PM PDT
Wah sungguh tidak disangka, Kiera atau Farah Syakira yang berusia 4 tahun anak kepada pelakon Salina Saibi menjadi heroin apabila menyelamatkan seorang budak lelaki yang hampir lemas dengan sekaligus menyelamatkan nyawanya.

Berita ini sangat membanggakan dan super hairan, kerana anak Saibi ini masih lagi seorang kanak-kanak yang masih lagi dianggap tidak tahu apa-apa mengenai lemas dan nyawa. Namun itulah keajaiban berlaku, mungkin Allah mengerakkan dirinya menjadi penyelamat kepada orang lain.

Tahniah! baca lagi kat bawah ni k.

Posted: 19 Mar 2013 08:00 PM PDT
Ini adalah gambar anak kepada pelakon, Ady Putra yang kini dalam nak masuk usia 5 bulan. Namanya adalah Zara Adelia Haadi. Tak tahu nak kata apa, anda layan ja la beberapa keping gambar dibawah ni. :)


Posted: 19 Mar 2013 06:29 PM PDT
Serina Redzuwan yang kini difahamkan menyepi daripada arena berlakon kecuali untuk drama Roda-roda Kuala Lumpur rupa-rupanya sedang bergiat aktif dalam bidang perniagaan, terutamanya bidang perubatan.

Serina difahamkan telah membuka sebuah kedai farmasi dibawah naugan Cosway dekat The Strand, di Kota Damansara.

"Alhamdulillah, saya baru sahaja membuka farmasi Cosway dan ia akan dilancarkan pada April depan

"Dalam perniagaan ini, saya juga diberi kursus kerana ia melibatkan jenis-jenis makanan tambahan termasuklah ubat-ubat kawalan selain barangan kegunaan harian yang lain.

"Sehingga kini ada beberapa rakan selebriti menyertainya seperti Saiful Apek, Louisa Chong dan penjaga gol bola sepak negara, Apek dan isterinya Leuniey," ujarnya.
Suami Serina, Gavin Edward O'luanaigh  (Salahudin Ghafar) turut memberi sokongan dalam kerjaya Serina disamping dua cahaya mata mereka Tristan Tareef, 3, dan Isabella Saffiya, 1 tahun.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines