Khamis, 28 Mac 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Bob Lokman Akui Diri Menjadi Alat Pancing Undi

Posted: 27 Mar 2013 10:25 PM PDT

Bekas pelakond dan pelawak, Bob Lokman yang juga aktivis parti politik PAS mengakui dirinya menjadi pemancing kehadiran orang ramai. Ini berlaku apabila dia berada di atas pentas untuk berceramah.

Orang ramai akan hadir beramai-ramai hanya untuk melihat Bob berceramah, namun para penceramah daripada parti PAS sendiri mereka enggan mendengarnya lalu pulang.

Mungkin agak bingung sedikit Bob yang memikirkan apakah perubahannya untuk politik sebagai populariti atau penghijrahan agama pada dirinya.
""Apabila saya pergi ceramah orang ramai tertunggu-tunggu bila Bob (Lokman) hendak bercakap, masing-masing penceramah akan bercakap dahulu memberi maklumat dan hasrat parti.

"Saya menjadi penceramah terakhir untuk memancing orang ramai yang datang untuk terus mendengar ceramah, kalau saya yang dahulu bercakap sudah pasti penceramah-penceramah yang lain tiada siapa nak dengar kerana orang sudah balik," -Bob. Utusan

Gambar Scan Bayi Fasha Sandha

Posted: 27 Mar 2013 09:08 PM PDT

Setelah selesai acara Baby Shower oleh Fasha Sandha dan suaminya, Jejai baru-baru ini, kini menampilkan pula gambar scan bayi sulung mereka kepada umum melalui laman sosial Instagram Fasha Sandha.

Iras wajah bayi itu sangat jelas kelihatan dan menampakkan bayi itu akan dilahirkan tidak lama lagi. Semoga selamat melahirkan anak nanti. :)

fashasandha The best gift ever. We are ready to see you son. Ya Allah permudahkanlah. Amin.

Gambar Tania Zara bersama Supercar!

Posted: 27 Mar 2013 08:00 PM PDT

Wah bertuah sungguh pelakon dan juga pengacara, Tania Zara apabila mendapat bahagian dalam kalau tidak silap untuk sebuah scene bersama pemilik serta kereta mewah yang juga 'supercar' berharga hampir mahupun lebih RM1 juta.

Memang impian setiap orang nak menaiki kereta seperti ini, tapi diingatkan harga roadtax untuk sebuah kereta ini mencecah RM10,000-RM30,000 dan CCM pula RM10,000 lebih sebulan. Anda mampu? haha. Layan ja lah gambar Tania di bawah ni. -instagram Tania Zara

Aksi di Ranjang Rusdi Ramli, Nora Danish!

Posted: 27 Mar 2013 06:27 PM PDT

Aduhai tak tahulah nak kata apa. Inilah lakonan pertama yang admin lihat apabila pelakon yang selalu melakonkan babak baik-baik belaka menjadi icon kepada aksi ranjang bersama pelakon Nora Danish.

Mengikut akhar HarianMetro di bawah ini, Rusdi berasa serba salah apabila mengikut arahan pengarah untuk melakukan aksi berkenaan. Lihat gambar sahaja dah boleh agak, memang seronok juga nampaknya kedua-dua pelakon.

Haha. Memang tuah badan nampaknya dapat melakonkan aksi ni, tapi soalan dan azab kubur memang tak lepas punya la. Heehe.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines