Khamis, 25 April 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Kris, Raul Mengerjakan Umrah Kali Pertama

Posted: 24 Apr 2013 10:40 PM PDT


Difahamkan yang penyanyi, Kris Dayanti dan suaminya, Raul Lemos sudah selamat menjalani ibadah umrah di kota Makkah selama 9 hari yang lalu yakni pada 16 April 2012 dan sehingga 23 April yang kini sudah berada di Jakarta. Dan ini adalah kali pertama Kris dan Raul menunaikan umrah setelah mereka berkahwin dan dikurniakan seorang cahaya mata.

Namun kemepergiaan mereka berdua tidak dibawa bersama anak sulung mereka itu ini kerana Kris dan Raul mahu keselesaan dan kelancaran ketika menunaikan umrah.

"Ya pasti ada perasaan senang karena sudah panggilan dan merasa senang. Takjub yah, sebetulnya pengen bawa anak-anak cuma ini pengen suami khusyu,

"Doa buat Yuni (kakaknya, Yuni Shara), pasti, jodoh kali ya," Kris. -sumber KapanLagi

Gambar Fasha Sandha Dengan Anaknya

Posted: 24 Apr 2013 10:00 PM PDT

Fasha Sandha yang kini dalam tempoh pantang sempat membawa anaknya, Putera Rayfal untuk check up baru-baru ini. Usianya yang dah mencecah 10 hari ini seharusnya perlu dibawa ke klinik/hospital untuk pemeriksaan. Dan inilah juga kali pertama Rayfal dibawa keluar oleh ibu dan ayahnya. -gambar Instagram Fasha Sandha





Gambar Wawa Zainal Bertudung

Posted: 24 Apr 2013 09:00 PM PDT

Manisnya melihat pelakon, Wawa Zainal bertudung. Kalau orangnya memang manis, pakai tudung bertambah manis lah kan seperti madu.

Tapi sayangnya ini semua untuk babak filem sahaja. Filem yang diterbitkan oleh MiG production berjudul 99 Kali Rindu akan ditayangkan pada 9 Mei 2013 nanti. Satu filem Islamik yang menceritakan Wawa sebagai seorang juruhebah radio yang jatuh cinta kepada ustaz lakonan Aeril Zafrel. -gambar MiG Online



Shaheizy Sam Bagi Emaknya Hadiah Habib Jewels

Posted: 24 Apr 2013 08:00 PM PDT

Selasa lalu berlangsungnya majlis penyerahan hadiah kepada para pemenang ABPBH 2012 di Hotel Holiday Villa .Dan menjadi perhatian adalah pemenang utama dari kategori Bintang Paling Popular, Shaheizy Sam dengan hadiah utama Habib Jewels bernilai RM150,000 dan sebuah kereta Nissan 370z berharga RM350,000.

Yang paling membanggakan sekali barangan set Habib Jewels itu dihadiahkan Sam kepada emaknya, Khaty Fauziah sebagai perhargaan dan hadiah untuk pengorbanan dan jasa seorang ibu teradap anaknya.
"Beliau adalah penyokong setia dan pemangkin semangat saya. Tanpanya tidak adalah saya di sini. Jujurnya saya tidak mampu membalas jasanya yang cukup besar. Cuma hadiah kemenangan di ABPBH ini memang saya ingin berikan kepadanya," jelas Sam.
Pemenang bagi 16 kategori lain yang dipertandingkan turut memenangi pelbagai hadiah menarik daripada pihak penganjur seperti Habib Jewels dan Jamu Mak Dara. -sumber

Baik sungguh Sam ni, kalau ada isteri masa ini, pasti bahagia isterinya tu dapat barangan kemas.  kan3..


Video Nora Danish Aksi Gwiyomi (Ori)

Posted: 24 Apr 2013 06:00 PM PDT


Macam-macam kisah lah mengenai gerak dan juga nyayian lagu Gwiyomi ni. Fenomena ini menular dari orang biasa sehinggalah ke golongan selebriti. Nora Danish tidak ketinggalan untuk membuat aksi sedemikian.

Nora membuatnya dengan atas permintaan dari peminatnya melalui laman sosial. Sebelum ini, ada yang membuat video 'fake' dengan memakai nama Nora Danish untuk satu video Gwiyomi yang menyampah giler bila dilihatnya.

Yang itu admin dah lihat, tapi tak nak lampirkan, nak lampirkan yang original punya oleh Nora Danish dan juga ahli keluarganya. Enjoy!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines