Jumaat, 12 April 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Cun Fida Ibrahim

Posted: 11 Apr 2013 10:46 PM PDT

Comel juga model dan pelakon Fida Ibrahim ni kan. Gambar yang dimuat naik dalam laman sosialnya menampakkan dia seorang yang anggun dan jelita. Dan jarang-jarang admin post mengenai Fida ni, tip top memang cun la dia ni kan. Memang tidak dinafikan menjadi pujaan dambaan lelaki bujang diluar sana. Keh keh. Follow Instagram Fida Ibrahim.





Gambar Neelofa Berpakaian Pengantin

Posted: 11 Apr 2013 10:00 PM PDT

Ayunya melihat pelakon Neelofa yang berpakaian beberapa rekaan gaun resepsi perkahwinan yang direka oleh pereka khas, Syaiful Baharim. Dan kini dalam usaha untuk mereka pakaian untuk pernikahan juga. Sebelum ini Scha al Yahya pernah menjadi model untuk beberapa pakaian yang direkanya.

maklumat lanjut:
Lokasi: Baharim & Co Sdn Bhd, 267 Jalan Maarof, Bangsar, Kuala Lumpur
Tel: 03-22011480
Email: Enquiry@syaifulbaharim.com
Facebook: facebook.com/baharimco












Sharnaaz Jadi Pemotivasi Pelajar di Buli

Posted: 11 Apr 2013 09:00 PM PDT


Berita buli dan video buli di sekolah sekarang semakin membimbangkan, ada beberapa buah video telah dimuatnaik di dalam laman sosial dengan memaparkan aksi pembelasahan brutal oleh gengster sekolah.

Namun pihak PDRM dan KPM telah dikhabarkan telah dapat menyelesaikan sedikit sebanyak gejala samseng itu dengan tindakan membuang sekolah. Apalah perasan mak bapak dorang ni kan, mesti sedih dapat anak kelakuan macam ni, lepas ni mesti kena hantar ke pondok sekurang-kurangnya untuk menyedarkan mereka menjadi insan yang berguna.

Pelakon, Sharnaaz juga sedia membantu pelajar yang dibuli itu untuk memotivasikan mereka supaya bersemangat dalam belajar. Namun kenapa mesti Sharnaaz yang tampil dan bersuara? mana perginya artis yang lain? walaupun rekod Sharnaaz sebelum ini dengan bekas kekasihnya menampakkan dia seorang yang tidak bermotivasi namun tindakan dia kali ini adalah wajar mungkin dia sudah memahami keadaan dahulu dan sekarang dan membantu orang memahami lakonannya sebagai Lan Todak dalam filem Juvana yang mungkin disalah tafsir oleh golongan muda. Syabas! -gambar Cari.com.my

Emma Maembong Akui Sayang Aeiman

Posted: 11 Apr 2013 08:00 PM PDT

Ini adalah status yang telah di post oleh Emma Maembong di laman sosial Facebook. Namun ianya bukanlah akaun benar yang menjadi satu fakta sebenar. Tidak diketahui siapa Aeiman Danisha itu.

Ini adalah kerja 'kreatif' yang dilakukan oleh orang yang mungkin kebosanan akibat dek menghadap Facebook lalu dibuatnya seperti ini.

Pada mulanya seperti 'real', tapi bila baca betul-betul ianya telah diedit dan 'copy paste' gambar serta perkataan.

Kereta Fairlady Pemenang ABPBH 2012 di Curi

Posted: 11 Apr 2013 06:23 PM PDT

Hai apalah nasib pemenang Bintang Popular ABPBH 2012, Shaheizy Sam yang dikhabarkan hadiah utama kereta Nissan 370z yang berharga RM350,000 itu lesap atau hilang beberapa hari yang lalu.

Mengikut laporan Kosmo! kereta yang berwarna hitam itu telah dibawa lari oleh seorang lelaki berkejaya ejen dengan mengambil kesempatan akibat ternampak kunci kereta itu di dalam kereta berkenaan.

Bagaimana pun kereta mewah itu berjaya ditemui di Johor, Taman Skudai semalam jam 1 pagi. Namun suspek terlepas.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines