Jumaat, 26 April 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Raja Ema Semulus Wajahnya..

Posted: 25 Apr 2013 10:38 PM PDT


Awat putih dan mulus ja wajah penyanyi dan pelakon era 80-an, Raja Ema. Mungkin apps di handpone yang membuatkan wajahnya begitu bersinar. Biasa lah, kadang-kadang korang pun wat macam tu juga kan nak cover kedut-kedut di wajah.

Kalau lihatkan memang macam awet muda lah Raja yang dah berusia 44 tahun ni. Difahamkan tak lama lagi dia akan kembali berlakon, filem atau drama yang itu tak pasti, nantikan aja ye.





Azhar Idrus Berlakon Dalam Filem P. Andre

Posted: 25 Apr 2013 10:00 PM PDT

Dulu ada sebuah ceramah perdana dimana telah dijemput penceramah terkenal, Ustaz Azhar Idrus (UIA). Dan hostnya adalah Pierre Andre. Dari situ Pierre ada membuat satu tawaran untuk UAI untuk berlakon dalam filem/drama arahannya.

Akhirnya, UAI setuju untuk berlakon dalam file Ustaz, Mu Tunggu Aku Datang bergandingan dengan kumpulan MaharajaLawak, Shiro. Dan ini bukti UAI di dalam set lakonan berkenaan, yang dikhabarkan dibuat di sekitar Kuala Terengganu. -Sumber MiG




Gambar Anak Sari Yanti Terkini

Posted: 25 Apr 2013 09:00 PM PDT


Gambar dibawah ni adalah gambar anak Sari Yanti yang terkini, tidak tahu gambar yang mana satu penama anaknya Barr Al Aliy, berusia 2 tahun, dan Basit al-Haq, berusia setahun. Tapi rasanya gambar yang dua orang tu memang gambar Barr dan Basit. Admin pun bingung, cuba korang yang pandai meneka mana satu Barr dan Basit sebab hampir sama je perbezaan besar mereka. Hehe. -Instagram Sari Yanti




Rambut Fizz Fairuz Yang WOW!!

Posted: 25 Apr 2013 08:00 PM PDT


Apa jadi dengan pelakon Fizz Fairuz punya rambut ni. Umpama sarang tabuan yang besar giler. Harap-harap lah kan tak kekal, mungkin hanya untuk show atau event penting untuk bergaya dengan fesyen atau tema ketika itu. Apa-apa pun memang cukup kelakar.



Akhirnya Memey Nekad Bertudung Selamanya

Posted: 25 Apr 2013 06:06 PM PDT

Jika sebelum ini Memey Suhaiza dalam perangcangan untuk belajar menggunakan tudung pada dirinya, semalam berita baik telah datang yang dia sudah buat keputusan untuk nekad bertudung selamanya yakni kekal pada dirinya.

Wah baguslah macam itu, ini adalah keputusan bijak Memey memandangkan sudah bergelar ibu dan juga isteri. Seterusnya menjadikan keluarga Memey dan Norman serta hubungannya dengan Abby Abadi menjadi lebih bahagia dan sempurna.
"Saya memang dah buat keputusan untuk terus bertudung. Keputusan ini saya buat bukan kerana desakan sesiapa, tetapi datang dari hati saya sendiri. Selama beberapa hari ini saya berasa sangat selesa dan tidak janggal apabila mengenakan tudung. Jadi, adalah lebih baik saya buat perubahan ini. Mungkin sudah sampai masanya saya pakai tudung.

"Sejujurnya saya tidak mahu perkara ini diheboh-hebohkan. Saya tidak mahu ada pihak yang tersalah anggap dengan perubahan saya ini. Namun, saya bersyukur dan gembira dengan perubahan ini. Harap peminat doakan yang terbaik untuk saya dan keluarga," -Memey, GUA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines