Selasa, 23 April 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Kekasih Fouziah Gous?

Posted: 22 Apr 2013 10:40 PM PDT

Wah siapakah jejaka yang mendampingi pelakon Fouziah Gous ni. Cukup kacak dan juga nampak matang. Ada beberapa keping gambar Fouziah bersama-sama jejaka ini dalam laman sosial Instagram nya.

Mungkin kah buah hati atau kekasih hati nya yang terkini. Jeng-jeng.. Misteri.. -Instagram Fouziah






Ikhwan Hot FM Selamat Bertunang

Posted: 22 Apr 2013 10:00 PM PDT

Dikhabarkan yang penyampai radio Hot FM, deejay Ikhwan telah pun selamat bertunang dengan wanita pilihannya Natasya Nadya pada 6 April yang lalu. Majlis pertunangan itu berlangsung di rumah Natasya di Klang, Selangor. Dan soal tarikh pernikahan masih dalam perancangan lagi. Tahniah!

Video Wawa Zainal Mengayakan Gwiyoni

Posted: 22 Apr 2013 09:00 PM PDT

Fenomena nyanyian lagu Gwiyomi memang menjadi hangat sejak akhir-akhirnya ini. Pelakon cantik, Wawa Zainal telah berbuat demikian dalam laman sosial KEEK miliknya baru-baru ini dan sudah hampir 3 hari di laman sosial YouTube kini mencecah 300,000 views.. mak ai..

Memey Suhaiza Mula Bertudung (Gambar)

Posted: 22 Apr 2013 08:00 PM PDT

Kini Memey Suhaiza isteri kepada Norman Hakim dalam proses untuk belajar memakai tudung pada dirinya, tidak hairan untuk kebanyakkan aksi lakonannya dia kerap memakai tudung dalam watakknya. Kini sudah mahu belajar memakainya bermula Ahad lalu.

Ini menjadi perbualan apabila beberapa kepingnya memakai tudung bersama anak-anak dari bekas isteri Abby Abadi dan Norman turut bersama-sama di majlis hari sukan anak Abby, Mohamed Danish.
"Saya baru mula memakai tudung pada Ahad lalu tetapi belum sepenuhnya dan biarlah ia terjadi secara perlahan-lahan.

"Saya harap peminat mendoakan perkara yang baik untuk saya,

"Saya sudah bersiap-siap untuk keluar dan memakai topi tapi tiba-tiba tergerak hati untuk memakai tudung pada hari berkenaan (sukan).

"Suami suka namun dia memberi ruang kepada saya untuk buat keputusan sendiri kerana perkara ini bukan boleh dipaksa-paksa sebaliknya biarlah ia datang daripada kesedaran diri sendiri.

"Insya-Allah doakan yang terbaik buat diri saya supaya terus memakai tudung selepas ini," -Memey, mStar.




Gambar Nora Danish Melawat Fasha Sandha

Posted: 22 Apr 2013 06:06 PM PDT


Rasanya ramai dah tahu berita ini, yang bekas isteri kepada Jejai, Nora Danish bersama-sama anak sulungnya Rayqal menziarahi atau menjenguk isteri baru Jejai, Fasha Sandha yang selamat melahirkan anak sulungnya bernama Putera Rayfal pada 16 April lalu di kediaman Fasha Sandha.

Nora melawat Fasha tidak silap pada hari Sabtu atau Ahad lalu. Baguslah, kedua-duanya kini seperti berbaik-baik. Macam Memey dan Abby kini dah berukun. Kata orang, dulu bermusuh kini menjadi rukun. Jangan sekarang rukun esok musuh pula, kan tak baik tu. Hehe.

Mak ai seksi la Nora. Keh keh.




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines