Jumaat, 5 April 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Fazura Akui Sam Sangat Istimewa!

Posted: 04 Apr 2013 10:39 PM PDT

Fazura menganggap Shaheizy Sam merupakan insan jejaka yang istimewa dan tidak sama dengan orang lain. Fazura mengakui Sam memiliki ciri-ciri lelaki yang diidamkannya seperti sangat menghormati wanita ini terbukti apabila kejuaraannya di ABPBH yang lalu dihadiahkan untuk ibunya.

Tapi apa pula kisahnya dengan TMJ? dah putus ke? geh3. Tapi kedua-duanya, Fazura dan Sam juga bujang..
"Saya setuju Sam seorang lelaki yang 'tidak banyak' di luar sana. Ramai wanita yang menganggap lelaki semuanya sama, tetapi dia lain, dia sangat istimewa.

"Kerana itu saya sangat senang apabila berlakon dengannya menerusi drama Kisah Cinta," -Fazura. -mStar

Engku Alessya Kini Dah 4 Tahun!

Posted: 04 Apr 2013 10:00 PM PDT

Sudah genap 4 tahun usia anak kepada Erra Fazira dan Engku Emran, Engku Alessya yang lahir pada 30 Mac 2009 yang lalu. Gambar sambutan harijadi Aleesya disambut bersama-sama rakannya di taska/tabika tempat dia kini menuntut ilmu. Selamat hari jadi, semoga jadi anak yang solehah.





Gambar Seksi Rabecca!

Posted: 04 Apr 2013 09:00 PM PDT

Bukan main seksi lah Rabecca berpakaian baru-baru ini pada sebuah majlis makan malam. Gambar yang dimuat naik dalam Instagram itu mendapat perhatian ramai follower terutama peminat-peminat Rabecca di blog mahupun Forumer yang sedih dan terkilan dengan tindakan Rabecca menayangkan gambar itu. Namun difahamkan tiada maklum balas daripada Rabeeca. Huhu.

Kalau tak silap, Rabecca memang seorang selebriti yang gemar berpakaian seksi pon.






Remy Ishak Tolak Tawaran Berlakon Unsur Seksual

Posted: 04 Apr 2013 08:00 PM PDT

Aik adakah tindakan Remy Ishak kali ini mencerminkan yang dia sudah menginsafi mengenai cara berlakon yang betul. Gegeh. Tindakan menarik diri daripada teater M. Butterflu arahan Maslina Mustaffa dengan alasan mempunyai unsur berbaur seksual dan politik memetik portal Utusan semalam.

Bahkan pengunduran Remy itu bukanlah menamatkan spikulasi pelakon Melayu tidak berlakon dengan Maislina sebaliknya posisi Remy digantikan dengan Benjy, anak kepada Azean Irdawaty.

Baguslah kalau seperti itu Remy, memang kita orang Melayu lebih-lebih lagi Islam harus berlakon mengikut kesesuaian yang sepatutnya. Maslina merupakan aktivis ketika demo membantah perlaksanaan PTPTN tahun yang lalu. Pasal botak kepala yang tu Wallahualam.

Dan ini adalah mengenai maklumat teater berkenaan..
Drama inspirasi daripada opera Madama Butterfly Giacomo Puccini mengisahkan watak utama, Rene Gallimard, yang merupakan seorang kakitangan awam dihantar untuk bekerja di kedutaan Perancis di China.

Gallimard jatuh cinta dengan diva opera China, Song Liling, yang sebenarnya seorang lelaki menyamar sebagai seorang wanita.

M. Butterfly juga pernah dipentaskan di Euqene O'Neill Theatre, New York, Amerika Syarikat pada 20 Mac 1988 hingga 27 Januari 1990 selama 777 kali pementasan yang diarahkan oleh John Dexter dan pernah difilemkan selama tiga kali oleh pengarah berlainan iaitu David Cronenberg, Jeremy Irons dan John Lone.

Teater M. Butterfly karya asal David Henry Hwang ini dijadualkan dipentaskan bermula 11 hingga 14 April ini di Blackbox, Publika Solaris Dutamas, Kuala Lumpur.  

Julia Ziegler Akhirnya Hamil/Mengandung!

Posted: 04 Apr 2013 10:29 PM PDT

Julia Ziegler dah hamil ke? tak da angin ribut nikah ke kahwin ke, tetiba sahaja disahkan hamil/mengandung. Tak ke menjadi pelik terbeliak. haha. Namun masih merasa ragu-ragu dengan berita ini apabila beberapa keping gambar Julia hamil telah tersebar di media-media tempatan.

Rupanya bukan hamil betul-betul, dia cuma mengayakan pakaian/baju ibu mengandung daripada syarikat Dynas Mokhtar, http://dnabydynas.com/ Tak tahu macamana perut dia seakan-akan hamil/mengandung, pakai bantal kot. Keh keh.


Lisa Surihani, Yusry ke Universal Studio

Posted: 04 Apr 2013 05:07 AM PDT

Dua merpati sejoli, Lisa Surihani dan suaminya, Yusry KRU baru-baru ini tela pergi ke Universal Studio di Amerika Syarikat. Kedua-duanya telah kelihatan begitu seronok dengan suasana di sana. Jom lihat gelagat mereka.








LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines