Jumaat, 19 April 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Cara Memanggil Rezeki Yang Tak Terduga!

Posted: 18 Apr 2013 09:35 AM PDT

 MENGGAPAI REZEKI LAA YAHTASIB

Bengkel Mengapai Rezeki Laa Yahtasib Ini merupakan satu keilmuan istimewa dalam menggapai hajat yang berbentuk rezeki dan kewangan. Bengkel ini sangat ampuh dan berkesan. Ianya merupakan satu-satunya cara yang mujarab dan ampuh untuk menarik, melapangkan, mempermudahkan, memperlancarkan, dan mempercepatkan datangnya rezeki dan kekayaan dengan kaedah SOQAS, antara ilmu yang akan dikongsikan adalah seperti di bawah:- 
1) Rahsia Membuat Ibu Duit La Yahtasib
2) Rahsia Membuahkan Wang La Yahtasib
3) Rahsia Memanggil Rezeki La Yahtasib
4) Rahsia Pembukaan Khazanah La Yahtasib
5) Rahsia Memangil Rezeki Secara Tak Terduga
6) Kaedah Menarik Rezeki Yang Berlimpah Ruah, Berkat Dan Memiliki
7) Ilmu Membuahkan Wang Ghaib - 21 Hari Untuk Melihat Hasilnya
8) Kaedah Menarik Tender, Bisnes, Proposal Dan Lain Lain

PENGIJAZAHAN:
Amalan Selawat Taqiyuddein (Selawat Sayyidi Al 'Arif Billahi Muhammad Taqiyuddein Ad Damasyqi Al Hambali)
Perhatian: Anda wajib bekerja. Rezeki anda tidak akan datang bergolek tanpa ada usaha anda untuk mendapatkan rezeki. InsyaAllah, jika anda ikhlas dan jujur serta bersangka baik terhadap Allah SWT, dengan berkat usaha yang anda lakukan maka rezeki anda akan bertambah dari sehari ke sehari.

Amalan ilmu-ilmu di atas adalah bersih dan DIJAMIN Bebas unsur-unsur syirik, tahyul, khurafat, atau unsur-unsur jahat jin, syaitan, iblis, khadam dan makhluk halus. 

**Ilmu Ini adalah amalan Syeikh Nuruddin Al-Banjari**

Yuran:  RM180 seorang                      
Tarikh: 21 APRIL 2013 (Ahad)                     
Hubungi: 

Gambar Kekasih Baru Chef RIz?

Posted: 18 Apr 2013 10:50 PM PDT


Khabarnya anak kepada Datuk Chef Wan, Chef Riz sudah menemui teman hidupnya. Gambar yang dimuatnaik olehnya beberapa hari lalu bersama wanita yang dikenali sebagai Stella Stephanie itu telah pun dipadam oleh Riz. Tidak tahu mengapa namun terdapat juga blog hiburan lain yang sempat mengambil gambar berkenaan. -gambar MediaMalaya.com


Gambar Nabila Huda, Nast-T di Sydney

Posted: 18 Apr 2013 10:00 PM PDT


Rupanya bukan lah berdua percutian Nabila Huda dengan kekasih hatinya Nash-T ke Bali baru-baru ni, mereka berdua mempunyai kawan yang ramai maksudnya percutian ni adalah rombongan atau trip berkumpulan.

Kali ini gambar yang dimuatnaik oleh Nabil memaparkan mereka bercuti dekat bandar Sydney mungkin selepas bercuti di Pulau Bali.




Lagi Video Anak Tomok

Posted: 18 Apr 2013 09:00 PM PDT

Lagi video anak Tomok yang dimuatnaik dalam laman sosial telah dipertontonkan kepada umum. Gelagat anaknya, Arrianshah Akid memang mencuit hati apabila melihatnya. Malah membuat gimik muka apabila ayahnya menyanyikan lagu.

PM Terima Undangan Kahwin Beego, Linda Secara Spontan

Posted: 18 Apr 2013 08:00 PM PDT

Ini lah pengalaman dan detik yang tidak dapat dilupakan oleh pasangan tunangan artis, Beego dan Linda Hashim apabila mereka telah memberikan sendiri kad undangan perkahwinan mereka secara spontan kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak yang berlangsung pada bulan Jun hadapan ketika mereka berada di Majlis Rumah Mesra di kediaman PM, Putrajaya pada Rabu lalu.

Sekaligus merupakan individu pertama yang menerima undangan itu. -gambar InstaGram Linda Hashim
"Perdana Menteri menjadi individu pertama yang dijemput ke majlis perkahwinan saya pada bulan Jun nanti dan saya benar-benar berharap beliau akan hadir.

"Kebetulan kad jemputan itu baru siap dan semasa hadir ke majlis itu saya mengambil peluang itu untuk menjemput beliau ke majlis perkahwinan saya nanti.

"Bagaimanapun saya memahami jika beliau tidak dapat hadir kerana sibuk dengan tugas hariannya," -Beego, mStar

Gambar Datuk Khalid Yang Kembali Pulih

Posted: 18 Apr 2013 06:34 PM PDT

Dikhabarkan suami kepada penyanyi Datuk Siti Nurhaliza, Datuk Khalid kini semakin pulih dan kelihatan dia muncul di awam selepas teragedi kemalangan yang menimpa dirinya di jalanraya di Queenstown, New Zealand yang lalu.

Alhamdulillah jika semua sudah kembali pulih..



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines