Ahad, 28 April 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Kekasih Ammar Alfian Yang Baru?

Posted: 27 Apr 2013 09:34 PM PDT


Tak pasti ini merupakan kekasih baru kepada pelakon Ammar Alfian Aziz yang dimuatnaik dalam laman sosial Instagramnya atau tidak. Memandangkan ada simbol 'love' pada gambar tersebut yang membuatkan kita rasa mereka berdua sedang bercinta. Kuikui..


Linda Onn Tidak Mahu Lagi Sertai ABPBH!

Posted: 27 Apr 2013 09:27 PM PDT

ABPBH sepertinya satu majlis yang mempunyai tempias yang luar biasa apabila sebilangan kecil selebriti tempatan enggan lagi mahu disenaraikan dalam pencalonan kategorinya. Seperti Adi Putra dan Datuk Siti Nurhaliza.

Bila Adi Putra membuat protes tidak mahu dicalonkan dalam ABPBH kerana sayangkan peminatnya, kini Linda Onn yang juga deejay Suria FM telah pun mengikut jejak Adi. Mengikut sumber mStar itu lagi, Linda bukanlah merajuk sebab kalah namun hanya menjaga hati peminatnya yang bersusah payah mengundi untuk dirinya.
"Saya bukan berkecil hati atau merajuk kerana kalah menang itu adalah perkara biasa dalam sesuatu pertandingan tetapi penarikan diri itu adalah semata-mata kerana peminat saya.

"Ramai yang datang kepada saya dan mengadu mereka kecewa kerana saya gagal memenangi kategori itu (Penyampai Radio Wanita Popular) walaupun telah bersusah payah melakukan undian.

"Saya sudah puas dicalonkan dan menang dalam kategori itu dan tiba masanya laluan diberikan kepada wajah-wajah baru malah saya yakin peminat akan terus menyokong kerjaya saya walaupun tidak bertanding," katanya.
Pada ABPBH 2012, kategori penyampai radio wanita popular di menangi oleh Fara Fauzana. Penyampai radio Hot FM itu memenanginya sejak 2007!. 

wah dah dari 2007 tak nak bagi chan ke Fara oi kat orang lain..kuikui..

Gambar Yasmin Hani Anggun Sungguh!

Posted: 26 Apr 2013 11:47 PM PDT


Cantiknya pelakon Yasmin Hani ni. Tak usah banyak tulis kali ini, anda juga pastinya tahu menilai artis kesayangan korang sendiri kan. Bagi admin, Yasmin memang cantik dan anggun. :)



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines