Ahad, 7 April 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Siti Sarah Lahirkan Anak ke-2 Mei Nanti

Posted: 06 Apr 2013 10:57 PM PDT


Pasangan selebriti Siti Sarah dan Shuib Sepah dikhabarkan yang Siti Sarah akan dijadualkan melahirkan anak perempuan dan anak ke-2 bagi mereka pada pertengahan Mei hadapan.

Sarah memilih Hospital Pakar Ampang Puteri untuk bersalin nanti. Dan Shuib masih memilih nama anak yang sesuai untuk yang ke-2 ini. Anak sulung mereka iaitu anak lelaki, Uwais, yang kini berusia setahun
AKTIVITI LAPANG ADALAH MEMANCING
"Allah itu Maha Agung, Dia memberikan pengalaman yang berbeza-beza buat ibu mengandung merasai keterujaan setiap anak yang dilahirkan.

"Jika ketika saya mengandungkan anak lelaki sulung, Uwais Alqarni, saya sering mengalami masalah muntah-muntah. Berbeza pula dengan kandungan anak kedua, saya rasa pening-pening pula.

"Alhamdulillah, saya dan suami akan dapat anak perempuan. Isyak-Allah, sepasanglah anak kami nanti," -Sarah. -mStar.

Video Anak Tomok di KEEK

Posted: 06 Apr 2013 06:53 PM PDT


Bila lihat gambar pastinya tidak sama dengan yang live atau bergerak yakni video, bahkan ianya pasti menarik jika ianya seorang bayi atau pun anak daripada selebriti kita.

Tomok ada melampirkan video anaknya, Arrianshah Akid ke dalam laman sosial Keek (laman sosial video) baru-baru ini.

Aishah Bertanding PRU-13 Atas Tiket PAS

Posted: 06 Apr 2013 01:19 AM PDT

Wan Aishah Wan Ariffin menjadi artis propembangkang pertama apabila dilaporkan akan bertanding mewakili Pas di kerusi Parlimen Jempol, Negeri Sembilan pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).

Pengumuman mengenainya dibuat Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu dalam satu ceramah yang turut dihadiri penyanyi itu, di Markas Pas di Taman Melewar semalam.

Portal berita Antara Pos melaporkan, Aishah terkejut dengan pengumuman tersebut kerana beliau hanya bercadang menjadi calon pada pilihan raya umum akan datang.
"Berderau darah saya. Tetapi ini keputusan Pas Pusat. Walaupun ikut kata hati saya, tunggulah sepenggal dua lagi (untuk bertanding)," -Aishah. Utusan
Abby Abadi ada ke?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines