Selasa, 30 April 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Anak Natasha Hudson

Posted: 29 Apr 2013 10:40 PM PDT

Akhirnya pelakon Natasha Hudson memetik portal Murai semalam yang dia sudah memberikan wajah sebenar anak keduanya melalui laman sosial Instagram dengan memberi nama Naeema Taqiyyah.

Naeema yang lahir pada 22 April tahun ini merupakan anak hasil daripada perkahwinan yang ke-2 Natasha dengan Khalid Kamal pada April tahun lalu.

Zul Arifin Dengan Kekasihnya, Gayatri Su-Lin

Posted: 29 Apr 2013 10:00 PM PDT


Baru-baru ni Zul Arifin ada pergi sebuah majlis. Majlis tu tak pasti majlis apa, macam sepertinya majlis untuk orang India. Namun yang menjadi persoalan, kedatangan Zul bukan seorang diri tapi ditemani kekasihnya, Gayatri Su-Lin seorang pengarah drama/filem.

Memang kacak sungguh Zul ni, siap berpakaian rasmi orang India.


bersama Amisha Patel

Norman KRU vs Faizal Tahir

Posted: 29 Apr 2013 11:14 PM PDT


Inilah ragam politik negara kita. Bila artis bersuara di laman sosial, ada juga sebilangan artis yang menemplak dengan membalasnya terutama laman sosial service Twitter.

Terbaru isu Norman KRU yang mengandaikan jika PAS memerintah melalui laman Twitter, industri hiburan akan merundum jatuh dan tidak seperti yang dijangkakan naik memandangkan studio bernilai jutaan ringgit itu hampir tidak lama lagi siap.

Namun kenyataan ini dibidas oleh Faizal Tahir juga memlalui laman sosial Twitter, dengan mengandaikan rezeki itu semua datang dari Allah, sebagai orang Islam anda harus mempercayai Qada dan Qadar Allah. -gambar Forum Cari


Fouziah Gous Berhasrat Kahwin Tahun ini!

Posted: 29 Apr 2013 07:25 PM PDT


Inilah artis contoh, tak payah main sorok-sorok sembunyikan siapa kekasih hati sebenar. Fouziah Gous yang berani memuatnaik gambar dia dengan seorang jejaka mengakui jejaka berkenaan adalah kekasih hatinya. Malah berhasrat ingin bernikah secepat yang mungkin yakni kemungkinan tahun ini.
"Sebelum ini kami hanya kawan dan turut menjalankan perniagaan sarang burung bersama tapi tanpa disedari hubungan itu berlanjutan sehingga ke tahap ini.

"Ciri-ciri suami yang saya bayangkan memang ada pada dirinya. Insya-ALLAH, jika semua berjalan dengan baik kami akan berkahwin dalam tahun ini juga," -Fouziah. -Sinarharian

Ammar Tuduh Puteri Sarah Bercinta Dengan Syamsul Yusof!

Posted: 29 Apr 2013 06:18 PM PDT

Kecoh semalam apabila bekas kekasih Puteri Sarah, Ammar Alfian menuduh Puteri Sarah ada menjalinkan hubungan mesra dengan anak jutawan Datuk Yusof Haslam, Syamsul Yusof.

Tidak diketahui kenapa Ammar bertindak sedemikian menyebarkan gosip yang tidak tahu kesahihan empunya tuan badan, Puteri Sarah. Namun salah satu sebab penting penyebaran gosip ini melalui sumber adalah kerana Puteri sering memburukan Amar ketika sidang media dan di set pengambaraan.
"Mereka mula akrab sejak Oktober 2012 dan kami putus sekitar Disember 2012. Dia cakap dirinya solo tetapi sebenarnya tidak.

"Sebagai wanita yang sudah berubah menjadi lebih baik, rasanya tidak elok jika dia nak memburukkan sesiapa sahaja termasuklah saya. Saya dah lali dengan perangai dia kerana sepanjang kami bersama pun dia sering memburukkan saya.

"Cuma ada juga apa yang Sarah cakap itu betul, hubungan kami sebelum ini macam buang masa," -Ammar.
Dan ini pula komen Puteri melalui portal GUA..
"Saya dah 'move on'. Dia pun dah ada teman wanita. Saya dah malas nak fikir mengenai perkara yang keluar dari mulut dia tentang saya

"Saya dah penat dengan semua ini. Dia ada bukti ke nak tuduh saya bercinta dengan Shamsul? Apa yang dia buat ni merupakan satu tindakan yang tidak matang

"Apa yang lepas tu, lepas. Saya tak mahu cakap panjang lebar kerana perkara ini tak akan selesai," -kata Puteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines