Sabtu, 13 April 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Mew Choo isteri Chong Wei Selamat Melahirkan Anak

Posted: 12 Apr 2013 11:51 PM PDT


Pelik ke tak pelik, ribut ke takde taufan, kahwin pada 9 Nov 2012 kini dah dapat anak sulung. Apa pun Tahniah!  Mew Choo melahirkan bayi lelaki yang dinamakan Kings ton Lee seberat 3.5 kg di Hospital Gleneagles Kuala Lumpur pada pukul 1.30 petang semalam 12 April 2014. Nama Kingston dipilih oleh Mew Choo.





Fizo Omar Dengan Motorsikal Berkuasa Tinggi

Posted: 12 Apr 2013 07:27 PM PDT

Motorsikal berkuasa besar atau tinggi sememangnya memiliki suara yang sedap ketika membawanya di jalan raya, tidak perlu pengubahsuaian dengan keadaan asal anda mampu merasai deruman suara motorsikal berkuasa tinggi dengan harga jualannya melebihi RM100,000.

Fizo Omar tidak ketinggalan kalau tidak silap memiliki sebuah motorsikal berkuasa besar dengan siap berbaju seperti empunya motor berkenaan. Nampak enjin memang power dan mantap. Apa lagi, ronda-ronda jom!


Isteri Arwah Yahya Sulong Meninggal Dunia

Posted: 12 Apr 2013 06:03 PM PDT

Datin Alisah Ali meninggal dunia di Hospital Kuala Lumpur (HKL) kira-kira pukul 8 pagi Jumaat semalam, dua bulan selepas kematian suaminya Allahyarham Datuk Yahya Sulong.

Berita itu disahkan oleh Presiden Persatuan Seniman Malaysia (Seniman), Zed Zaidi. Arwah meninggal dunia akibat penyakit kanser paru-paru yang dihidapinya sejak sekian lama.



Jenazah Allahyarham akan dibawa di Masjid Bandar Baru Sentul untuk disembahyangkan. Sehingga berita ini ditulis kira-kira pukul 10.30 pagi, pihak keluarga masih belum menetapkan lokasi pengebumian Allayarham. -mStar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines