Rabu, 24 April 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Kekasih Terbaru Tiz Zaqyah?

Posted: 23 Apr 2013 10:42 PM PDT


Tidak dipastikan samaada ini kekasih sebenar Tiz Zaqyah atau hanya propa Tiz sahaja untuk bergurau dengan followernya di Instagram. Namun kalau dilihatkan memang nampak sebagai seorang kekasih. Kalau benar, bagusla. Keh keh.



Isteri Faizal Tahir Anak ke-5?

Posted: 23 Apr 2013 10:00 PM PDT

Menurut portal forum Cari, difahamkan yang isteri kepada penyanyi Faizal Tahir telah hamil. Sumber itu lagi menyatakan yang dia ternampak keluarga Faizal tengah pergi bershopping. Dan ternampak isteri Faizal yang sarat mengandung itu.

Jika benar ini adalah kehamilan anak ke-5 buat Faizal. Dan yang terakir anak ke-4 itu lahir pada Mac 2011 yang lalu.

Gambar Anak Ashraf, BCL yang Terkini

Posted: 23 Apr 2013 09:00 PM PDT

Dah semakin besar dah melihat gambar anak kepada pelakon seberang Ashraf Siinclair dan juga isterinya yang juga selebriti, Bunga Citra Lestari bernama Noah.

Gambar dibawa bukanlah harijadi Noah mungkin hanya bersahaja sebagai mencuit dan mengembirakan hati si anak. Memandangkan Noah lahir pada bulan September.



Gambar Aliff Aziz Jumpa Aziz Satar

Posted: 23 Apr 2013 08:15 PM PDT

Kadang nak bergambar dengan orang yang kita mahu dekati agak susah sedikit. Dan yang paling menarik pastinya penemuan diantara nama yang sama.

Itu la yang terjadi kepada penyanyi Aliff Aziz yang menemui dengan pelakon veteran, Aziz Satar baru-baru ini. Hanya sekeping gambar sahaja yang ditemukan ole sumber.

Keadaan Aziz Satar juga nampak sedikit merosot, biasa lah usia dah semakin senja. Namun apa pun kita doakan yang Aziz sentiasa sihat sentiasa.


Tahniah! Natasha Hudson Selamat Melahirkan Anak

Posted: 23 Apr 2013 06:00 PM PDT

Tahniah kepada pelakon Natasha Hudson yang dikhabarkan selamat melahirkan anak perempuan aka sulung hasil perkahwinan ke-2 Natasha dengan Carleed Khaza, pada pukul 5 petang hari Isnin yang lalu di Pusat Perubatan dan Bersalin, UMRA, Shah Alam.

Menurut portal mStar, Natasha rasa bersyukur dengan proses kelahiran yang lancar dan anaknya dalam keadaan sihat.
"Alhamdulillah, saya telah dimasukkan ke wad bersalin pada pukul 4 petang hari ini (Isnin) dan melahirkan pada pukul 5.45 petang.

"Saya bersalin secara normal tanpa sebarang suntikan 'epidural' mahupun 'induction'. Kini kami berada dalam keadaan sihat dan sedang berehat," -Natasha
Natasha memiliki anak perempuan hasil perkahwinannya yang pertama bernama Nessa Helena yang kini berusia lima tahun.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines