Isnin, 29 April 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Anak Ahmad Nabil Setengah Tahun

Posted: 28 Apr 2013 10:45 PM PDT


Dah masuk usia setengah tahun dah anak pelawak Ahmad Nabil dengan isterinya. Naira Mikayla kelihatan sungguh comel dan bambam sedikit. Kuat menyusu agaknya anak Nabil ni.. Kalah ayahnya punya size badan. Hehe. -gambar Instagram Isteri Nabil




Hairul, Hanis Zalikha Bakal Bercinta!

Posted: 28 Apr 2013 10:00 PM PDT

Pelakon yang baru naik namanya melalui Setia Hujung Nyawa, Hairul Azreen kini bakal menemukan kembali cinta barunya dengan seorang blogger terkenal yang bernama Hanis Zalikha. Ini adalah kerana banyak gambar mesra mereka berdua yang dimuatnaik dalam laman sosial menjadi bahan bualan.

Namun tidak menafikan yang Hairul mengenali Hanis sudah lama sejak bangku sekolah lagi dan kini dipertemukan dalam satu industri anak seni. Cuma hanya rapat sebagai kawan kerja sahaja buat masa ini.
"Saya mengenali Hanis sejak dari bangku sekolah lagi, kami mengenali melalui laman sosial Myspace. Sebetulnya hubungan kami berdua agak lama terputus sebelum ditemukan kembali di dalam industri ini.

"Buat masa ini kedua kami masih memberi fokus buat kerjaya sahaja. Apa yang menjadikan kami lebih rapat kini adalah sikap suka membantu Hanis

"Sebetulnya sudah hampir enam ke tujuh bulan saya berpisah, dan hubungan saya dengan Hanis memang baharu sahaja rapat. Namun itu bukan bermakna kami bercinta, kami hanya berkawan buat masa ini dan saya tidak fikir lagi ke arah itu.

"Biar saya berterus-terang, sebenarnya saya berada di tengah-tengah, sama ada saya bercinta atau tidak itu belum tahu lagi. Namun jika ditakdirkan kami tidak bercinta semestinya dia akan kekal menjadi rakan saya". -Hairul. Utusan

Norman Akan Nikah Abby Jika Dapat Kebenaran Memey!

Posted: 28 Apr 2013 09:00 PM PDT

Norman Hakim difahamkan tidak menolak jika Abby Abadi dinikahi semula ini berdasarkan Abby kembali akrab dan menjalinkan hubungan kemesraan dengan isteri Norman, Memey Suhaiza. Berita ini agaknya memberikan satu petanda yang Norman kemungkinan akan bermadu.

Namun jika ditakdirkan bersatu semula itu semua atas kebenaran Memey. Dan kini Norman serah semuanya kepada Allah.
"untuk berkahwin semula dengan Abby Abadi, itu terus-terang saya belum terfikir dan ianya di luar daripada kuasa saya.

"Kami juga tidak tahu perancangan Allah untuk kami. Jadi mungkin ya dan mungkin juga tidak kami akan kembali bersama,

"Saya dan Abby memang menjalinkan hubungan yang baik kerana dia ibu kepada anak-anak saya.

"Namun jika ditakdirkan saya akan berkahwin dengan Abby, ianya berlaku dengan keizinan isteri saya terlebih dahulu," -Norman. Murai

Kereta Pak Nil Dihiasi Nama PM

Posted: 28 Apr 2013 08:00 PM PDT

Semangat betul Pak Nil atau nama sebenarnya, Datuk Aznil Hj Nawawi menyertai konvo untuk PRU13 bagi sokongan tidak berbelah bagi untuk kepimpinan Perdana Menteri, Ybhg. Datuk Seri Najib Razak mengelilingi seluruh semenanjung.

Keretanya berjenama mewah, Toyota Vellfire yang dihiasi nama PM itu jelas membuktikan Pak Nil korbankan masanya untuk membantu jentera BN memenangi 2/3 PRU kali ini. Difahamkan sekarang dalam siri penjelahan ke selatan. -Instagram Pak Nil





Wawa Zainal Lupa Asal Usul Bahasanya?

Posted: 28 Apr 2013 06:02 PM PDT

kalau orang berhijrah kadang kala apa yang di lakukannya turut berubah, namun menjadi satu kebanggaan kalau masih mengekalkan yang asal. Kalau ikut kan orang yang berhijrah atau menetap lama di Kuala Lumpur pastinya bergaya dengan bahasa dan cara bergaul bandar metropolitan.

Wawa Zainal dikatakan telah melupakan bahasa asalnya yakni Sabahan terutama tempat asalnya Lahad Datu setelah mencari rezeki di Semenanjung. Dan boleh dikatakan gadis yang berusia 22 tahun ini sudah tidak lagi berbahasa sabahan. benarkah begitu.? Baca disini..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines