Selasa, 9 April 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Misha Omar - Angin Syurga ditarik dari Muzik-Muzik

Posted: 08 Apr 2013 11:36 PM PDT


Mengikut sumber, lagu yang dinyanyikan oleh Misha Omar berjudul, Angin Syurga telah ditarik balik daripada menjadi salah satu lagu yang dipertandingkan di program TV, Muzik-Muzik.

Difahamkan lagu ini dicalonkan pada minggu yang lalu namun terkeluar minggu ini secara mengejut!, sumber lagi menyatakan yang ianya ada masalah dalaman di pihak produksi, Sony BMG.

Lagu ini memang lagu yang best dan ramai yang meminatinya, ntah mengapa ianya terjadi begitu. Sedih!

Gambar Amy Search, Keluarga Bercuti

Posted: 08 Apr 2013 10:00 PM PDT

Kalau tak silap malam ABPBH 2012 yang lalu telah menganugerahkan kumpulan Search sebagai anugerah sepanjang zaman, namun vokalisnya, Amy tidak dapat hadir bersama, rupanya masih lagi bercuti dengan isterinya, Norhasniza serta anaknya.

Selain hadiah berharga buat Nabila Huda yang memenangi anugerah yang dipertandingkan sebagai hadiah berharga seorang anak kepada ayahnya yang masing-masing berdarah seni. Tahniah kepada kedua-duanya.








Jimmy Shanley Sedia Untuk Kahwin Lagi Tapi..

Posted: 08 Apr 2013 09:00 PM PDT

Berita baik dan tidak baik telah menimpa Jimmy Shanley, berita baiknya adalah difahamkan Jimmy akan menamatkan zaman dudanya dengan bersedia mencari penganti kepada bekas isterinya, Suhaila selepas 5 bulan bercerai.
"Tiada sebab mengapa saya perlu serik dengan perkahwinan dan harap-harap Allah menemukan saya dengan jodoh yang sesuai

"Saya ni 'duda tak laku' dan masih solo. Jika ada jodoh pasti saya akan berkahwin,

"Saya lebih menghargai kehidupan saya dan menjadi lebih matang. Saya juga sedar apabila sesuatu perkara buruk itu terjadi kita tidak boleh menyalahkan orang lain.

"Peristiwa ini juga telah mendekatkan diri saya dengan Allah,

"Saya sentiasa mendoakan perkara yang baik-baik untuk bekas isteri dan berharap dia akan menemui kebahagiaan dalam kehidupannya," kata Jimmy.
Berita tidak baiknya dan mungkin sudah menjadi satu kelaziman dalam undang-undang rumahtangga Islam, Jimmy yang ditemui ketika dia dalam prosiding mahkamah semalam untuk tuntutan penjagaan anaknya, Zahrah Rania telah berbesar hati menerima keputusan mahkamah apabila Suhaila berjaya dalam tuntutan keatas penjagaan Zahrah. Jimmy hanya akan dapat hak lawatan dan bermalam selama tiga hari dalam seminggu bersama anaknya selain kebenaran menyambut perayaan Aidilfitri dan Aidiladha secara bergilir-gilir memetik portal mStar.

Twitt 'Sayang' Tasha, Mahali Nafi Bercinta!

Posted: 08 Apr 2013 08:00 PM PDT

Selebriti tempatan ni tak sah kalau mereka sering kali dikaitkan dengan pemain bola sepak tempatan. Yang terbaru adalah gosip diantara pemain Selangor, Mahali Jasuli dengan pelakon jelita, Tasha Shila.

Mereka terbaru ini dikatakan bersayang-sayang di dalam laman sosial Twitter masing-masing. Mereka sudah berani memberikan respon dan sepertinya memberi isyarat mereka tengah bercinta.

Namun biasalah jawapan pasangan seperti ini, pastinya ada yang berdolak dalih atau menafikan. Mahali menganggap mereka kawan biasa dan belum sampai di tahap bercinta lagi memetik portal Murai semalam.
"Saya dengan Tasha masih berkawan. Belum sampai ke tahap bercinta atau lebih serius. Terus-terang, saya sudah kenal dia sejak November tahun lalu. Hubungan kami lebih kurang lima bulan.

"Sekarang ini, kami jarang berjumpa kerana masing-masing sangat sibuk. Namun, kami sering bertanya khabar dengan menghantar mesej.

"Rasanya tidak salah kalau Tasha panggil saya dengan panggilan Sayang walaupun hubungan kami hanya sebagai kawan," -Mahali

Keceriaan Anak Serina dan Gavin

Posted: 08 Apr 2013 06:31 PM PDT

Pagi ini kita serikan hari kita dengan melihat keceriaan anak-anak Serina Redzuan dengan suaminya, Gavin Edward Trisntan Tareef dan Isabella Saffiya bersama atuk mereka, Datuk Chef Wan.



Alahai apa dah terjadi dengan Isabella, sakit nampaknya, semoga cepat sembuh ya. Comel-comel.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines