Jumaat, 19 April 2013

Media Malaya

Media Malaya

Link to Media Malaya

Datuk K tampil di khalayak selepas kemalangan bulan Disember 2012

Posted: 18 Apr 2013 06:30 PM PDT

datukkkemalanganpulih

Sejak kemalangan menimpa Datuk K pada bulan Disember tahun lepas, ramai yang tertanya-tanya dengan tahap kesihatan Datuk K ini. Datuk K merupakan suami kepada penyanyi nombor satu Malaysia, Datuk Siti Nurhaliza telah terlibat dengan kemalangan yang menyebabkan patah bahu, tangan dan kaki.

Buat pertama kalinya beliau muncul di khalayak ramai di sebuah majlis di Putrajaya. Beliau tampil bersama isteri di Majlis Ramah Mesra Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dengan memakai alat sokongan leher. Menurutnya, beliau masih menjalani fisioterapi untuk tempoh beberapa bulan akan datang.

Super WTF: Pelajar sekolah mempersendakan solat dengan tarian

Posted: 18 Apr 2013 05:30 PM PDT

Video ni agak disturbing bagi extrimis keagamaan. Di dalam video ini menunjukkan 5 orang pelajar wanita dengan mempersenda solat agama Islam dengan tarian kelab malam. Namun kejadian ini bukan berlaku di Malaysia tetapi di Sulawesi, Indonesia. Harap video seperti ini menjadi pengajaran buat pelajar di Malaysia dan elakkan berkelakuan seperti ini.

Super Cantik: Cucu kepada Charlie Chaplin (12 Gambar)

Posted: 18 Apr 2013 12:13 AM PDT

adalah seorang pelawak, pelakon dan pengarah filem Inggeris. Chaplin menjadi salah seorang pelakon dan pembuat filem, komposer dan pemuzik terkenal pada awal hingga pertengahan era sinema Klasik Hollywood di Amerika Syarikat. Beliau juga terkenal kerana kemahiran berlawak dan komedi slapstik.

Bagi yang tak perasan, cucunya juga merupakan seorang pelakon dan kini berlakon di dalam drama siri Game of Thrones. Nama cucunya itu ialah Oona Chaplin. Gambar penuh selepas ini.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines